2010. december 2., csütörtök

A hónap képe / The picture of the month

Csak úgy repül az idő. Már itt a december, és rájöttem, hogy hónap képét kellene választanom a novemberi termésből. De sajnos az a helyzet, hogy az elmúlt hónapban nem sok idő jutott fényképezésre. Ami szabadidőm volt, azt mindet előkészületekkel töltöttem. Hogy miféle készülődés? Hát itt a tél és jön a madáretetés. Egyik legkedvesebb elfoglaltságomnak készítettem elő a terepet. Beüzemeltem az etetőket, és megépítettem a leseket. Nagy reményeket fűzök az előttünk álló télhez. Elöljáróban csak annyit, hogy két fő helyszínen zajlik majd az etetés és fotózás. A szokásos és elengedhetetlen énekesmadár etető, és a tavalyi próba hatására egy ragadozó madár etető. Mind a két les új helyen épült. A részletekről majd később.
Mivel novemberben nem fotóztam, ezért az októberi képek közül választottam egyet. Egy feketerigó kerül most a középpontba. Emlékszem, aznap csak egy vendége volt a madáritatónak, de ő alaposan kihasználta, és egy jót fürdőzött.

A kép Pentax ist Ds vázzal, Sigma 70-300 optikával, f5,6, 1/125, ISO200 beállításokkal, állvány segítségével készült.

In November, unfortunately, was no time for photography. I spent all of my time with the building of the bird feeders. Therefore I had to choose from the October pictures. This picture was the common blackbird.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése