2010. április 28., szerda

Gólyatöcs / Black-winged Stilt

A tavalyi év kisebb-nagyobb sikerélményein felbuzdulva elhatároztam, hogy az idén is folytatom a vízparti fotózást. Annak rendje és módja szerint az előre kigondolt koncepció alapján készítettem is egy fix leshelyet. A minap csak ellenőrizni ugrottam be, hogy lássam, milyen mozgás van a les körül. Egyenlőre nem tolonganak a madarak, mint a terveimben. :) De az egyik leeresztett tó medrében figyelemreméltó mozgást tapasztaltam. Olyan fajok táplálkoztak az iszapban, amelyeket még nem sikerült fotóznom. A terepviszonyokat és a madarak mozgását figyelembe véve egyik reggel vissza is tértem álcahálóval felfegyverkezve, és befeküdtem a tómederbe. Az első számú célpont a gólyatöcs volt. Két egyed is keresgélt a sekély vízben. A megjelenésem okozta kisebb riadalom elmúltával egyre közelebb kerültek hozzám. A kívánt távolság, vagy inkább közelség, egyenlőre még nincs meg, de azért már készültek értékelhető fotók. A közelebbi felvételekért kell még egy kicsit dolgozni.
The result of this year's first waterside photography was the stilt. I still need to work for the nearby photos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése